Administratör

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu en administratör för uppdrag hos en av våra kunder med kontor i norra Stockholm. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av att administrera och analysera processen från reklamation till kompensation. Kvalifikationer: Vi ser gärna att du har gymnasieexamen samt erfarenhet av kundrelaterade arbetsuppgifter . Personliga kvalifikationer: Vi söker dig som har organisationsförmåga och är flexibel.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 april 2008
  • Ansök senast: 8 maj 2008

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010