Administratör

Arbetsbeskrivning

4 Gott AB är en av Göteborgs ledande godiskedjor. 4-Gott slog upp portarna till den första butiken i Göteborg redan 1999. Idén är enkel. Butiken säljer stora mängder lösgodis, billigt. Nu söker bolaget en administratör.

I tjänsten ingår följande arbetsuppgifter:

Posthantering
Sortering av fakturor, kassarapporter, kvitton mm
Löpande kontakt med leverantörer, myndigheter m.fl.
Upprättande av kundfakturor
Sammanställa underlag till löner
Assistera ekonomi med bokföringsmaterial
Bistå VD med övriga administrativa uppdrag
Därtill kan även visst butiksarbete förekomma

Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och initiativtagande. Du bör tycka det är roligt att hantera papper och ha en god social förmåga. Du har lägst gymnasieutbildning och gärna erfarenhet av liknande administrativt arbete. Att du kan kommunicera obehindrat både skriftligt och muntligt på svenska ser vi som en förutsättning. Du är också en van datoranvändare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Administratör Emmelie Svensson
073-4455298

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 4 Gott AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 15 april 2014

Besöksadress

Östra Hamngatan 5
None

Postadress

Östra Hamngatan 5
GÖTEBORG, 41110

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010