Administratör

Arbetsbeskrivning

”Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor.”

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är den här tjänsten något för dig!

Arbetsbeskrivning
Till vår el- och vs-avdelning i Karlskoga söker vi en utåtriktad administratör med känsla för service.

Arbetet som administratör omfattar i stora drag ekonomi-, personal- och löneadministration. Dina arbetsdagar kommer att innehålla fakturering, hantera leverantörsfakturor, registrera arbetsorder och löneadministration. Du är ett stöd i ekonomifrågor och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning. Du kommer även att vara ett stöd till avdelningschefen med personaladministrativa uppgifter så som tidsregistrering, frånvarohantering vid sjukdom, utbildningsinventering, friskvård och rehabiliteringsutredningar m.m. Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare.

Tjänsten är en deltidsanställning på 50%.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder ett varierande och fartfyllt jobb som ger utrymme för initiativtagande och eget ansvar. På vårt kontor i Karlskoga har vi gott samarbete och sammanhållning. Du kommer arbeta nära cheferna och ha mycket kontakt med våra medarbetare. Vi erbjuder dig trygga anställningsvillkor, förmånliga försäkringar och friskvårdsbidrag.



Vem är du?
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och erfarenhet av ekonomiadministration. Det är meriterande om du har erfarenhet av el- eller vs-branschen. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso och/eller lönesystemet Agda. Att du har god datavana är ett krav.

Som person är du noggrann, serviceinriktad och är bra på att kommunicera. Du är driven och har en förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad, nyfiken på nya utmaningar och har ett intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.



Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Peter Samuelsson, avdelningschef 0586-503 02.


Varmt välkommen med din ansökan senast 19 juni. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka här eller läs mer om oss och följ oss på Facebook genom att klicka här.


Bravida är Skandinaviens främsta totalleverantör av tekniska installations- och servicetjänster med cirka 8 000 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom tre övergripande teknikområden: el, vs och ventilation. De tre teknikområdena inkluderar även tjänster inom modern fastighetsdrift, system för brand- och säkerhetsteknik, sprinkler, kyla, projektledningstjänster för bygg och fastighetsbranschen samt service. Bravida har kontor på 150 orter i Sverige, Norge och Danmark.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige Ab .
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 23 maj 2014

Liknande jobb


Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024

Area Assistant

Area Assistant

16 maj 2024

Adresshanterare till Solcellsföretag

16 maj 2024