Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker en timanställd administratör med ekonomikunskaper, vi ser gärna att du har erfarenhet av affärssystem som Visma, Fortnox eller Timewave.


Som administratör kommer du arbeta med olika arbetsuppgifter. Exempel på arbetsuppgifter som förekommer;
– schemaläggning/planering

– kundsupport
– Mejlkontakt med kunder
– Registrering i företagets olika system
-Fakturor
– Support vid fakturafrågor
– Support till städpersonal
– Bokningar av kunder
– Avtalshantering
– Rekrytering av städpersonal
Du kommer att ha mycket kundkontakt genom telefon och mejl, därför är det av vikt att du värdesätter god service lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv.


Som person är du ansvarsfull, och drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar, du är även noggrann och strukturerad i ditt sätt att arbeta.
Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden.


Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av administration, har lätt att lära dig nya system, är van att ha mycket kontakt med kunder och kan hålla många bollar i luften samtidigt.


Hos oss finns det mycket goda utvecklingsmöjligheter där du får ta mycket ansvar.
Du arbetar i en rolig miljö där det finns möjlighet att påverka med idéer, initiativ och där driftighet belönas.
Låter ovan som något för dig? Skicka gärna CV och personligt brev.


Med vänliga hälsningar


Städfirma Better Up, Enköping #jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Better Up AB Enköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2020
  • Ansök senast: 12 maj 2020

Postadress

Långgatan 66
Enköping, 74530

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024