Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Individ och familjeomsorgen är organisatoriskt uppdelad i en Vuxengrupp och en grupp Barn och familj. Tjänsten tillhör Vuxengruppen som arbetar med försörjningsstöd, integration, missbruk/beroende med mera

ARBETSUPPGIFTER
Administrativt arbete främst riktat mot integration, bland annat bostadsfrågor, fakturahantering, vara med vid mottagande av nyanlända. Mycket av arbetet är kopplat till administration kring mottagande men även en del praktiskt arbete. Även vanligt receptionsarbete.

KVALIFIKATIONER
Erfarenhet av liknande arbete är meriterande.


ÖVRIGT
Habo kommun eftersträvar mångfald bland personalen avseende ålder, kön och kulturell bakgrund. Vår värdegrund utgår från begreppen Engagemang, Närhet och Ansvar.
I Habo kommun tillämpar vi rökfri arbetstid.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Habo kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.

Om du av någon anledning inte kan registrera din ansökan i vårt e-rekryteringssystem kan du skicka din ansökan till: Habo kommun, Personal- och löneenheten, Box 212, 566 24 Habo. Ange referensnummer på din ansökan.
Ansökningshandlingar returneras ej.

Inför rekryteringsarbetet har Habo kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lena Svenningsson
036-442 83 26
Fackliga företrädare når du via växel
036-442 80 00
Betty Svensson
036-442 83 25
Bibbi Åhgren
036-442 83 46
Iréne Hård
036-422 83 33
Ann-Louise Gillek
036-442 83 55
Eva-Lotta Zäther
036-4428461
Johanna Rydberg
036-4428229
Fackliga företrädare nås via vår växel
036-442 80 00
Anetthe Jovanovic Karlsson
036-442 81 41

Sammanfattning

Besöksadress

Jönköpingsvägen 19 Habo
None

Postadress

Box 212
Habo, 56624

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024