Administratör

Arbetsbeskrivning

Rollen som administratör på IBEKO Power innebär att du har daglig kontakt med medarbetare och kunder, stöttar verksamheten med administration av bland annat projekt och avtal, kundfakturering, hantering av leverantörsfakturor, personaladministration, ekonomiuppföljning och mycket mer. Ingen dag är den andra lik! Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att bestå av:
Projekt- samt avtalsadministration
Hela kundfaktureringsflödet; fakturering, kreditering, flytt av kostnader m.m.
Hantering av leverantörsfakturor
Hantering av tidrapporter och löner
Personaladministration
Uppföljning av ekonomi- och leveransprocess

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ibeko Power AB Lidingö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2023
  • Ansök senast: 11 februari 2023

Postadress

Stockholmsvägen 18 2 TR
Lidingö, 18150

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024