Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Administrativ ut i fingerspetsarna? Intresserad av att få chansen att arbeta i och stötta en av Sveriges viktigaste myndigheter? Då kan det här vara din chans! Till vår kund söker vi nu en administratör som administrativt ska stötta organisationen med dokumentation, ärendeunderlag och arkivering. I rollen kommer även HR- och sekretessbelagd administration att ingå. Uppdragsperiod sträcker sig med start omgående och förväntas pågå under ett års tid. Sök redan idag! 

Heltid.  
Arbetstid: Mån-fre kontorstid. 
Arbete kommer utgå från myndighetens kontor i Malmö.

För den här rollen blir du anställd av Randstad och uthyrd som konsult. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-10-22. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta amelie.lindell@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
För den här tjänsten kommer du som konsult att vara uthyrd till en statlig myndighet och i rollen administrativt hantera ärendeunderlag och diverse dokumentation. Du kommer hantera sekretessbelagda dokument och administrera dessa, samt arbeta med arkivering av dokument. Du kommer även få chansen att hjälpa till att administrera i myndighetens rekryteringsprocesser. Utöver det administrativa ansvaret i rollen kommer du även via telefon, mejl och sms internt hantera kommunikation med diverse intressenter. 

Du kommer tillhöra och arbeta med ett nationellt team inom myndigheten och ha dina kollegor utspridda runt om i landet. 

Kvalifikationer
För att vara aktuell för uppdraget behöver du: 
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Mycket goda kunskaper i MS Office alt. annat IT-system
• Minst två (2) års arbetslivserfarenhet som administratör/administrativ assistent

Mycket meriterande om du har erfarenhet av personaladministration, sekretesshantering samt kunskap i arkivlagstiftningen. 

Erfarenhet
Minst två års erfarenhet som administratör.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


16 maj 2024