Administratör

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Bemanningsuppdrag för kunds räkning

Arbetsuppgifter

Som administratör har du en bred roll där arbetet innebär mycket kundkontakt. Arbetsuppgifterna består av ordermottagning, support till kunder och invägning av material, men även prissättning och justering, bokning av omkostnadsfakturor och avräkningar, viss transportplanering och merförsäljning. Du har en nära dialog med dina kollegor på filialen då ni tillsammans arbetar för att optimera sälj- och administrationsprocessen så att kunden upplever bästa möjliga service.

Formell kompetens

- Gymnasial utbildning inom ekonomi, teknik eller liknande.
- Bakgrund inom administration och kundservice/försäljning
- Erfarenhet och intresse av arbete i affärs- och ekonomisystem.


Personliga egenskaper

Du är en person som är serviceorienterad, strukturerad och kommunikativ. Du har hög integritet, känner dig trygg i din roll som administratör samt är noggrann och flexibel. Vidare är du prestigelös som person, har förmåga att lösa problem och är duktig på att prioritera. Vi sätter även stort värde på att du drivs av att utveckla och förbättra administrativa rutiner. Vi hoppas att du är en positiv person som bidrar till att föra verksamheten framåt med energi och kompetens.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Tjänsten är tidsbegränsad på 3 månader med möjlighet till förlängning, placeringsort Umeå. Tjänsten är heltid och arbetstiden sker under dagtid.

Tillträdesdag

Omgående.

Information

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat, så välkommen med din ansökan redan idag!
Vid frågor gällande tjänsten kontakta Sara Fredman, sara.fredman@lernia.se
Vi tar inte emot ansökningar via e-mail, du ansöker via lernia.se.


Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anette Humby

Elin Stålbjörk

Jonas Jonsson

Elin Almqvist
0722541737
Marie Ålund

Mikael Höglund

Mikael Höglund
0722541824
Anette Humby
072-2541728
Anette Humby
072-2541745
Sara Fredman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Umeå
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 13 december 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Umeå
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Umeå, 90743

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024