OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning AB är Sveriges ledande bemanningsföretag inom industri, teknik och logistik. Lernia Bemanning hyr årligen ut 4 000 personer och omsätter 700 Mkr. Lernia Bemanning är en del av Lernia AB som är Sveriges största företag inom kompetensförsörjning med tjänster inom bemanning, utbildning, rehabilitering och omställning. Lernia omsätter 700 Mkr och är kvalitets och miljöcertifierat. Vi måste nu förstärka vårt nya lokala kontor i Malmö för att möta den ökande efterfrågan på våra tjänster. Du kommer att arbeta i vårt affärssystem och bland annat ansvara för hantering av våra Malmö/Lunds konsulters tidrapporter. Du kommer även vara delaktig i rekrytering av nya konsulter till vår verksamhet samt stötta kontorets övriga processer. Arbetet ställer krav på flexibilitet och inkluderar ett bra samarbete med kontoret i Lund. Arbetsuppgifter: - Administration i affärssystemet Intelliplan - Löpande kontakter med lönekontoret - Inläggning/ ändring av anställningsavtal - Rekrytera konsulter till verksamheten - Aktivt delta i processen att rationalisera verksamheten - Inköp av förbrukningsmaterial - Beställning och administrering av arbetskläder Bakgrund: - Erfarenhet från administration - Erfarenhet från personalarbete - Erfarenhet från industriverksamhet - Lägst gymnasieutbildning - B-körkort krävs Som person är du driven, lyhörd och har lätt för att skapa förtroende. Det är också viktigt att du har god samarbetsförmåga, är stresstålig och har känsla för service. Samarbete i gruppen är avgörande för vår framgång så det är viktigt att du är prestigelös.