OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vid Internationella Handelshögskolan är entreprenörskap, näringslivsförnyelse och internationalisering grundläggande begrepp.I centrum för verksamheten står vår forskning, våra studenter och våra omvärldskontakter.Vi söker nu en admininstratör till vår avdelning Media Management And Transformation Center.Läs mer på www.ihh.se I denna rekrytering samarbetar vi med Manpower Professional. Arbetsbeskrivning Vi söker en administratör till en deltidstjänst på 50%, med start 1 januari 2007.Du ska boka resor och således hålla kontakten med dem du ska boka resorna för.Alla kontakter är på engelska.Du håller i beställningar av böcker.Du ska organisera work shops och ordna deltagarlistor, program, namnskyltar, mappar med broschyrer etc. Vem är du?Vi söker dig som behärskar engelska både muntligt och skriftligt.Du har tidigare någon form av erfarenhet från bokning av konferenser och/eller resor.Du är en flexibel person som tycker om att hålla på med många olika saker samtidigt.Du är öppen, social och har lätt för att samarbeta. Kontaktperson Skicka din ansökan via länken nedan, med registrerat CV.Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.