OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör till vår High Performance Door Solutions business area.
Till vår serviceavdelning söker vi dig som vill jobba som en viktig kugge i vår verksamhet när det gäller administration för service. På serviceavdelningen jobbar drygt 35 servicetekniker spridda över Sverige, tre servicesäljare/ledare, servicekoordinatorer, administratörer och servicechefen. Vid sidan om serviceavdelningen finns teknisk support och reservdelshanteringen vilka du kommer att jobba tillsammans med. Du rapporterar till servicechefen.
Arbetsuppgifter:
- Utföra fakturering för eftermarknads/service utförda arbeten.
- Fakturering via nätet för specialkunder.
- Utföra krediteringar och garantier.
- Arkivering
Din profil:
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning samt har ett par års erfarenhet från administrativt arbete. Du har god datavana bl.a. i Office paketet, kunskaper i SAP eller AX är meriterande. Du behärskar såväl svenska som engelska i både skrift och tal.
Som person är du strukturerad, noggrann och driven. Du motiveras av att jobba i ett företag där det tidvis är ett högt tempo.
Kontakt och ansökan:
Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du Kundservicechef Christina Tullgren på telefon 010 - 47 48 498 eller HR chef Ulrica Newman på 010 - 47 48 521. Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan, dock senast den 25 mars 2014.
Vi ser fram emot din ansökan som du skickar via denna länk.
http://delta.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=315&ProjectId=168285&DepartmentId=10693&MediaId=3413
Kontaktpersoner på detta företaget
Serviceledare Linda Murray
010 - 47 48 556
Servicechef Mikael Nilsson
010 - 47 48 540