OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rekryteringsgruppen arbetar med bemanning och rekrytering av personal.Våra kunder finns främst i Stockholm och runt Mälardalen.Vi tillsätter en stor variation av tjänster.Handräckare, Ekonomer, Inköpare, Receptionister, Vaktmästare, Kontorsassistenter, Chaufförer, Säljare och många fler.Alla med olika krav på utbildning och erfarenhet.Gemensamt för våra medarbetare är servicevilja och fokus på kundnytta. Tjänsten ingår i vår rekryteringssverksamhet vilket innebär att du kommer att rekryteras och vara anställd hos uppdragsgivaren alt.att du är anställd hos Rekryteringsgruppen men uppdragsgivaren har rätt att överta arbetsgivaransvar. Arbetsuppgifter Organisera och genomföra praktiska delar av ledningsmöten för affärsområdet.Detta innefattar t.ex. - Skicka kallelser - Boka lokaler, hotell, fika och mat - Skriva protokoll samt distribuera dessa - Organisera och genomföra praktiska delar av konferenser - Samla in och bereda information till affärsområdets medarbetar - Samordna agenda, boka resor och hotell för AOC - Vara behjälplig i andra affärsområdesadministrativa frågor. Lämplig bakgrund Vi söker dig som är en duktig administratör och mycket serviceinriktad.Du är en drivande person.Det är viktigt att du är flexibel, klarar av att ha flera projekt som pågår samtidigt samt är pragmatisk.Du ska ha en god samarbetsförmåga och vara strukturerad.Erfarenhet av kursadministrativt arbete är en merit.Goda kunskaper i word, excel, och outlook är ett krav.Flytande engelska i tal och skrift.Personliga egenskaper Du är öppen, samarbetsvillig, flexibel och drivande.Du är "självgående" och vi ser gärna att du har en stor portion med humor!Då vi får många ansökningar till denna tjänst kommer vi inte kunna ta kontakt med alla sökande.tjänsterna tillsätts löpande.