Administratör/ Assistent till myndighet i Göteborg

Administratör/ Assistent till myndighet i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du noggrann, strukturerad och gillar att jobba i en varierad administrativ roll? Då kan du vara den vi söker. 

Ansvarsområden
Som administratör/ assistent hos vår kund i centrala Göteborg ansvarar du för att hantera återkommande arbetsuppgifter såsom kopiering, sortering och posthantering. Vidare är en stor del av ditt arbete att assistera och ge service till såväl interna som externa kontakter och hantera inkommande ärenden kopplat till ditt uppdrag.

Arbetstider
Tjänsten är ett tidsbegränsat heltidsuppdrag med start omgående. 

Kvalifikationer
För att lyckas i denna roll behöver du ha avslutad gymnasieexamen. Vi tror att du har minst tre års erfarenhet av ett liknande arbete, har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt och du besitter god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Mycket meriterande är om du tidigare självständigt ha ansvarat för mindre projekt.  

Du är en positiv problemlösare som gillar att ta egna initiativ. Du jobbar bra såväl självständigt men i grupp.

Ansökan
Urval sker löpande så se till att skicka in din ansökan redan idag. Senaste ansökningsdag: 2020.08.10

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2020
  • Ansök senast: 10 augusti 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Liljestensskolan söker Administratör

21 maj 2024

20 maj 2024