Administratör (Back Office, Business support)

Administratör (Back Office, Business support)

Arbetsbeskrivning

Om kundföretaget

På Linde Material Handling bygger vi inte bara truckar - utan även framtidens intralogistik. Vi är ett av branschens starkaste bolag och söker kontinuerligt drivna medarbetare som vill vara med på vår resa. När du väljer att jobba hos oss blir du en del av Sveriges, och världens starkaste företag inom materialhanteringsbranschen. Våra medarbetare bidrar varje dag till att våra kunder kan bedriva sin materialhantering på ett säkert, smidigt och kostnadseffektivt sätt.


På Linde Material Handling är vi stolta över våra produkter - men också över våra kunniga kollegor och det arbete vi gör tillsammans. Medarbetarna hos oss gillar särskilt flexibiliteten och den frihet under ansvar som deras arbete innebär. Vi har en trevlig arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet - samtidigt som vi skapar ett värde för företaget och våra kunder.


Hos oss får du använda din kreativitet och kompetens på en dynamisk arbetsplats med goda möjligheter till personlig utveckling. Vi letar efter dig som vill ha personliga utmaningar i kombination med en sund balans mellan arbete och fritid.

Beskrivning av tjänsten:
 
För Linde Material Handlings räkning söker vi dig som lockas av att arbeta som administratör. Rollen innebär i första hand fakturering, registrering och avtalshantering. Även andra förekommande arbetsuppgifter med stort fokus på daglig support både internt och externt.
 
För att lyckas med dessa arbetsuppgifter förutsätter vi att du har minst gymnasial utbildning inom ekonomi,  och tidigare erfarenhet av liknande arbete.
Krav på goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift.
Meriterande är goda kunskapar i Officepaketet och affärssystemet SAP.
Du bör ha ett stort yrkesmässigt engagemang och en hög social kompetens och med det uppskatta socialt samspel med alla arbetsgrupper.  
Du trivs när du får ha eget ansvar för din planering och ditt arbete.  
Som person är du självgående och noggrann med god analytisk förmåga och ett driv att skapa resultat över förväntan.
Tjänsten är på heltid, startar omgående och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning.
 



Låter det intressant, har du frågor?

Hör av dig till Konsultchef  

Annelie Bergwall-Larsson på telefon 076-609 22 88  


Välkommen med din ansökan!
Din ansökan med CV och ditt personliga brev vill vi ha snarast.


Urval sker löpande.

Sammanfattning

Postadress

Eskilsgatan 20
Eskilstuna, 63356

Liknande jobb


Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024