ADMINISTRATÖR / BUSINESS COORDINATOR REKRYTERAS TILL KUND

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Har du ett par års erfarenhet av roller inom kontor och administration och känner dig redo för nästa steg i karriären? Vår kund och samarbetspartner behöver förstärka teamet med en vass administratör, eller Business Coordinator som är deras interna titel!

Här kommer du få arbeta med varierande arbetsuppgifter tillsammans med dina två närmsta kollegor, och själv få stort utrymme att påverka rollens innehåll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Ansvara för framtagning och administrering av konsult- och kundavtal
• Stämma av tidrapporter
• Fakturahantering
• Administrativt stöd vid upphandlingar
• Framtagning av underlag för statistik.


Företagspresentation
Bolaget har sedan start befunnit sig i en expansiv fas och är verksamma inom konsultförmedling av Tech- och IT-profiler. De är en snabbväxande agency som matchar världens bästa IT/techtalanger med ledande bolag för att skapa tillväxt och utveckling. Rätt person på rätt plats. Varje gång. Bolaget har kontor i centrala Stockholm.

Kvalifikationer
- Du har erfarenhet av en liknande roll – exempelvis koordinering, administration, ekonomi, etc.
- Du har ett intresse av att arbeta i ett mindre, expansivt bolag med goda utvecklingsmöjligheter
- Du har goda kunskaper i MS Office. Vi ser gärna att du arbetat i ett ekonomisystem tidigare och sätter sig snabbt in i nya.
- Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska


Personliga egenskaper
Vi söker en nyfiken och kreativ person med fallenhet för struktur och kvalitet. Vi tror att du är i början av din karriär och söker en arbetsplats där du tillsammans med bolaget formar din roll. Du trivs med fördel att arbeta såväl högt som lågt och tar dig gärna an nya projekt och arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta såväl självständigt som i ett nära samarbete med kollegor och trivs med fördel på en social arbetsplats med fokus på teamwork och gemensamma resultat.

Vad vår kund kan erbjuda
Bolaget har korta beslutsvägar och här finns stora möjligheter att utmanas och utvecklas. Samarbete, humor & öppenhet är viktigt och för att bidra till laganda arrangeras gruppträning, festligheter och fredags-AW’s. De karaktäriseras av en familjär stämning med högt i tak där det finns en tydlig entreprenörsanda. Du välkomnas till ett team med höga mål och ambitioner som inte missar ett tillfälle att fira varandras framgångar.

Lön
Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Johanna Johnsson. Rollen är på heltid, med flexibla arbetstider. Start enligt överenskommelse och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Skicka gärna in din ansökan snarast, då intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2021
  • Ansök senast: 3 oktober 2021

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


29 april 2024

Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024