Administratör – ekonomi och orderhantering

Administratör – ekonomi och orderhantering

Arbetsbeskrivning

VILL DU VARA MED PÅ VÅR RESA?
TidX Förvaltning AB är ett bolag med inriktning på förvaltning och skötsel av fastigheter. Vi tar oss an alla utmaningar inom fastighetssektorn och vår styrka ligger i att vi kan kundanpassa alla våra uppdrag. Med ett brett utbud av tjänster inom förvaltning, drift och skötsel har vi möjlighet att ta oss an fastigheter med både bostäder och kommersiella lokaler.
Vi är baserade i Mölndal och verkar primärt i Göteborgsregionen men har fastigheter i Halland, Västra Götaland och Bohuslän.
Vi sätter stor vikt vid vår lokala förankring och sätter stolthet i att sysselsätta människor i de geografiska områden vi verkar i. Och det är människor som driver oss som bolag framåt. Vår personal är det som gör oss starka och framgångsrika.
OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en person för tjänsten Administratör – ekonomi och orderhantering. Tjänsten innebär en central roll i vår organisation och du kommer till stor del att ansvara för flödet i administreringen av vår ekonomi. Tillsammans med vår ekonomichef kommer du administrera leverantörsfakturor, kundfakturor och bokföring. Sköta de dagliga kontakterna med våra leverantörer, kunder och vår personal gällande fakturor och all hantering kring dessa. Att aktivt jobba i vårt order- och ekonomisystem. Du kommer även sköta administration av några kontorstjänster, såsom felanmälan, inköp m.m.
Tjänsten är en heltidstjänst och vi anställer så fort vi hittat rätt person för oss.
Meriterande om du har jobbat inom fastighetssektorn tidigare.
Vem är du?
Vi söker dig med några års erfarenhet inom yrket och som har en relevant utbildning/erfarenhet inom administration, orderhantering och grundläggande kunskaper inom ekonomi för att kunna axla rollen som en central del i vår organisation. Vi eftersöker en självständig person som är villig att vara med och utveckla rollen och effektivisera vårt arbete. Du måste ha lätt för att samarbete och vara villig att stödja andra då rollen ofta har ett finger med i alla våra avdelningar och med all vår personal. Din sociala förmåga är något vi värderar högt då tjänsten innebär mycket kontakt med människor. Vi vill ha in en person med driv och en hunger. En person som vill växa med rollen och växa med vårt bolag.
Är du denna person, gå in på vår hemsida och skicka in en intresseanmälan.
www.tidx.se/jobbahososs
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TidX Förvaltning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Postadress

Ragnar Thorngrens gata 8
MÖLNDAL, 43145

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023