Administratör / ekonomiassistent till konsultuppdrag

Administratör / ekonomiassistent till konsultuppdrag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter att uppdraget förlängs en till två månader.

Om företaget:

Vi söker för en kunds räkning en administratör med start i början/mitten av november. Uppdraget sträcker sig i tre månader med möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör arbetar du med att korrigera och säkerställa att all information är korrekt vad gäller fakturahantering. Teamet som du tillhör har haft väldigt hög arbetsbelastning vilket har resulterat att en del har blivit eftersläpande vilket är anledningen att de nu behöver hjälp med att komma i fas med arbetet. Samtliga fakturor handlar om försäkringsärenden som måste stämmas av och korrigeras Du följer även upp med försäkringsföretagen via telefon. Varje ärende beräknas ta ungefär 15 minuter att lösa.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av en administrativ roll där du har arbetat med ett ekonomisystem

• Goda kunskaper i Excel

• Flytande svenska och engelska i tal och skrift

• Tidigare erfarenhet av Oracle är meriterande

För att trivas i rollen är du en person som trivs i en roll där du får driva ditt eget arbete framåt och ta stort ansvar. Du är initiativtagande och har förmåga att ta de beslut som krävs för att komma framåt i ditt arbete. Då du hanterar vissa ärenden av mer komplex karaktär är det viktigt att du är lösningsfokuserad. Slutligen kräver rollen då du har kontakt med extern part att du är kommunikativ samt har god samarbetsförmåga.

Övrig information:

Start: November 2020
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, administration, ekonomiassistent, fakturahantering, ekonomi, support, heltid, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2020
  • Ansök senast: 27 november 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023