Administratör Elajo Jönköping

Administratör Elajo Jönköping

Arbetsbeskrivning

Trivs du med att jobba med varierande arbetsuppgifter där du jobbar med flera olika kontaktytor? Du kommer ha mycket kontakt med kollegor inom Elajo vilket ställer krav på god social förmåga och en känsla för service.

Låter detta som något för dig?

Ta chansen att bli en del av oss på Elajo!



Vi erbjuder

- Ett öppet arbetsklimat med stark laganda där vi stöttar varandra och har kul tillsammans
- Möjlighet att kunna jobba lokalt eller på flera orter
- Kollektivavtal, personalrabatter och friskvårdsbidrag tar du med enkelhet del av genom vår förmånsportal Elajo4U
- Bred kunskap inom bolaget med fokus på teknikutveckling
- En gemenskap och ett starkt affärsmannaskap
- Stora möjligheter till personlig utveckling
- Trygghet och stabilitet



Om tjänsten

I rollen som administratör kommer du att vara en viktig del av vår verksamhet och ett stort stöd för verksamhetens chefer och medarbetare. Vi värdesätter därför en stor ansvarskänsla och att du förstår vikten av, och har känsla för, att skapa goda kontakter samt att samverka i team.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:

- Kund- och leverantörsfakturor
- Fakturering
- Kontroll av tidsregistrering
- Registrera data och vara behjälplig i affärssystem
- Personaladministration
- Vara ett administrativt stöd till kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöansvarig (KMA)
- Ta emot besökare till kontoret
- Övrigt förekommande administration såsom hantering av bilregister samt beställning av kontorsmaterial och arbetskläder

Du kommer att vara en viktig länk mellan medarbetare, lokal avdelning och affärsstöd och få möjlighet till att medverka i en fortsatt effektivisering och strukturering av processer och arbetssätt.



Bakgrund och Kompetenser

Vi söker dig med:

- Fullgjord gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi, administration eller service
- Minst två års tidigare erfarenhet från en roll som administratör
- God förståelse för ekonomi, meriterande med erfarenhet av ekonomiadministration
- Mycket god dator- och systemvana
- Flytande kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift

Vi ser att ett strukturerat arbetssätt, präglat av noggrannhet och organisatorisk förmåga, är nödvändiga kompetenser, liksom lyhördhet för verksamhetens behov. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du även har en god förmåga att planera ditt arbete och att du är positiv med en hög social kompetens.



Elajo värdesätter

Inom Elajo värdesätter vi att din personlighet stämmer överens med vår värdegrund, där våra värdeord är Engagemang, Utveckling, Öppenhet och Förtroende.

Vi värdesätter även en rimlig balans mellan arbete-, privat- och familjeliv.

Vi eftersträvar en jämställd personalgrupp där mångfald råder. Det innebär för oss att alla medarbetare ska ha lika möjligheter och att olikheter ska finnas representerade, erkända och bejakade inom organisationen.



Ansökan

Vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt där sista ansökningsdag är 2022-02-18 och urval sker löpande. Tillträde snarast enligt överenskommelse.

Har du frågor är du välkommen att kontakta:

- Annika Nordh administratörsansvarig på telefon 0491-767352
- Martin Eriksson HR-partner på telefon 0491-767654


Vi har i dagsläget ej möjlighet att ta emot ansökningar per e-post utan hänvisar alla kandidater till att söka via den angivna länken.

Välkommen med din ansökan!



Inför denna rekrytering har Elajo tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför vänligt men bestämt all kontakt med mediesäljare, rekryteringsbolag och liknande aktörer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Enhetschef Stefan Fritz
036-34 91 55

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Elajo El & Energiteknik AB VARBERG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 63
None

Postadress

Vagnvägen 3
VARBERG, 43232

Liknande jobb


16 maj 2024

14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024