Administratör/ Finsk

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en administratör till ett internationellt företag i teknik branschen. Arbetsuppgifter: Analysera och administrera processer. Utveckla och förbättra systemet. Utveckla och underhålla kontakter med kunder. Kvalifikationer: Vi tror att du har gymnasieutbildning. Du har kunskaper i officepaketet Du talar finska! Gärna kunskaper i SAP men inget krav. Personliga kvalifikationer: Du är en positiv person som har lätt för att kommunicera via telefon. Det är viktigt att du är driven och resultatmedveten. Tjänsten skall tillsättas omgående!!!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 23 oktober 2007
  • Ansök senast: 22 november 2007

Liknande jobb


Undersköterska; Aleris; Solna

30 oktober 2006

Receptionist / Allt-i-allo

5 januari 2006

Kallskänka

5 januari 2006

Arbetsledare

7 januari 2006