OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Magdalenas Kontorstjänster AB är ett genuint Uppsalaföretag sedan 1982. Vi arbetar främst med ekonomi och redovisning till små och medelstora företag men vi rekryterar och hyr även ut personal inom alla yrkesområden. Nu söker vi för kunds räkning en adminstratör för långt uppdrag med möjlighet till rekrytering. Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning, gärna inom administration och ekonomi eller motsvarande kunskaper. Som person är du noggrann, strukturerad, håller hög servicenivå och trivs med att arbeta i en konsultbaserad verksamhet. Du skall kunna uttrycka dig väl i tal och skrift samt ha mycket goda kunskaper i MS Office, InDesign samt Acrobat och Photoshop. Har du dessutom kunskaper i telefonväxelsystemet Avaya är det ett plus. Dina främsta arbetsuppgifter; Du kommer huvudsakligen att arbeta i receptionen och ha ansvar för telefon, utskick, brevtjänster, rådgivarservice, medlemsservice, kontorsservice, posthantering, backuphantering, layouter, ankomstregistreringar och viss kursadministration. Meriterande är om du har ekonomiska erfarenheter och har lätt för siffror, lantbrukarbakgrund eller har kännedom inom området. Uppdraget beräknas starta den 13/8 2007 tillsvidare. Möjlighet till förlängning och en rekrytering finns för rätt person. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Magdalena Jansson
018-60 65 50
Maria Eriksson
018-100870
Magdalena Jansson
018-606550
Maria Eriksson
018-100870