Administratör i Karlskrona

Administratör i Karlskrona

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Konsultuppdraget har startdatum 1 september 2022 och pågår till 31 december 2022, med möjlighet till ytterligare förlängning. Du kommer att tillhöra enheten för service och informationshantering. Uppdragets omfattning är 80-100% och arbetet sker på plats i myndighetens lokaler i Karlskrona.

Dina arbetsuppgifter

Uppdraget avser arbete i myndighetens registratur och arkiv. Vi ser att du är en driven, strukturerad och lösningsorienterad person med erfarenhet av att arbeta med registratur och arkiv inom offentlig verksamhet. Arbetsuppgifterna är i huvudsak att:

- Registrera ärenden/uppgifter i diariesystemet Platina
- Arbeta med insortering i och kvalitetssäkring av arkivet


Dina kvalifikationer

- Minst ett års arbetslivserfarenhet av diarieföring, föra in uppgifter i digitala system, göra utskick samt ordna och förteckna/kvalitetssäkra arkiv.
- Mycket god förmåga att uttrycka sig på svenska i både tal och skrift
- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

Meriterande

- God serviceförmåga och ansvarstagande
- Hög integritet
- Mycket god samarbetsförmåga
- Erfarenhet av arbete i arkiv i Visual



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 30 juni 2022

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010