Administratör i Kristianstad

Administratör i Kristianstad

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Skulle du beskriva dig själv som en administrativt stark person med intresse för service? Då kan vi på Randstad ha rollen för dig! 
Vi söker nu en administratör till kommande uppdrag hos vår kund i Kristianstad. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som  administratör kommer arbetet bestå av bredare delar av administrativa arbetsuppgifter och ordermottagning,
såsom exempelvis handläggning av ärende, fakturering, orderhantering samt kassaredovisning. Din roll innebär mycket kontakt med kunder och kollegor vilket förutsätter att du besitter en social förmåga, har lätt för att kommunicera och trivs med teamarbete. Därför är det av stor vikt att du känner dig trygg i den administrativa samt kommunikativa rollen.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen behöver du ha:
Erfarenhet av en liknande roll inom administration och service
Gymnasieutbildning
B-körkort
Mycket god datorvana

Som person tror vi att du beskriver dig själv som en flexibel lagspelare. Du är ordningsam, strukturerad och engagerad. Du drivs av service och kundkontakt samt känner dig trygg i den administrativa rollen.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och
eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-02-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan
sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Danielle Giander, konsultchef, danielle.giander@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Ordermottagare med intresse av inredning

Ordermottagare med intresse av inredning

24 februari 2021

24 februari 2021

Order Supervisor

Order Supervisor

23 februari 2021