Administratör i Stockholm

Administratör i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av service och administration? Skulle du beskriva dig själv som en strukturerad problemlösare som kan arbeta hela sommaren och starta omgående till och med Augusti? Då kan du vara den personen vi söker som serviceadministratör.


Vi söker en social och gärna tekniskt lagd administratör för ett sommarvikariat på plats utanför Upplands Väsby och arbetstiderna 7-16 där du kommer arbeta på ett företag verksamma inom entreprenadmaskiner via oss på Randstad som konsult med trevliga kollegor och bra ledarskap.  Varmt välkommen med din ansökan!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Detta är en roll i den centrala avdelningen Shared Service som rapporterar till Shared Service Manager. Som serviceadministratör arbetar du i nära samarbete med reservdelsförsäljning, servicebokning och andra funktioner i företaget från ekonomiavdelningen till verkstäderna. Du tillsammans med dina kollegor kommer att hjälpa både kunder och servicetekniker över främst telefon och mejl, men det förkommer även besökare fysiskt i butiken.


Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
Hantera inkommande och utgående samtal och mejl
Ta emot besökare på plats i butiken
Registrera nya kunder
Hantera fakturafrågor och kredithantering
Lämna ut förbeställda reservdelar

Då kontoret ligger utanför Upplands Väsby intill Upplands Väsby Västra, är det en fördel för dig att antingen bo i Upplands Väsby,  ha körkort och tillgång till bil eller bo i närheten då kommunikationen är till viss del begränsad.

Arbetstider
Omfattning: Heltid, start i slutet av maj tom augusti 2021
Plats: Upplands Väsby
Arbetstider: Mån-fre kl 7-16 (på plats på kontoret, ingen flex)
Arbetsgivare: Randstad AB

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
Minst två års administrativ arbetslivserfarenhet
Avslutad gymnasieutbildning
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Goda kommunikationsfärdigheter
Vana av att följa processer
God kunskap av IT system och Officepaketet

Det är meriterande om du har:
Tidigare arbetserfarenhet inom ekonomi
Teknisk erfarenhet/intresse

Vem är du?
Vi söker dig som är social, öppen och självgående. Du tar eget ansvar och initiativ, vidare är du en bra problemlösare med god struktur i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-06-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2021
  • Ansök senast: 25 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024