Administratör i Uppsala

Administratör i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du nya utmaningar inom administration och tycker det är spännande att få insyn i flera olika företag och organisationer? Är du dessutom en strukturerad person som trivs som bäst när det är ordning och reda och har en serviceådra som gör att du drivs av att hjälpa andra med det du kan? Stämmer den här beskrivningen in på dig? Då ser vi fram emot att få in just din ansökan! 


För kommande uppdrag söker vi nu administratörer för både längre och kortare behov, där du kommer vara anställd som konsult hos oss på Randstad och arbeta ute hos någon eller några av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som administratör hos oss varierar arbetsuppgifterna beroende på uppdrag, och kan bland annat innefatta följande:


Intern och extern kommunikation via intranätet och e-post
Faktura- och resehantering
Administrativt stöd till chefer och avdelningar
Utveckla administrativa rutiner
Boka lokaler och hantera resebokningar
Enklare inköps- och ekonomiadministration
Föra mötesprotokoll
Diarieföring och arkivering


Arbetstider
Heltid, tillsvidare eller visstid beroende på behov/önskemål/uppdragets omfattning. 

Kvalifikationer
Du som söker har lägst gymnasieutbildning eller motsvarande och har minst 3 års tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du har goda kunskaper i MS office, vana av och lätt för att lära dig nya datasystem samt talar och skriver obehindrat på svenska. 


Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Du är en noggrann och strukturerad person som tycker det är viktigt med ordning och reda är. Du är flexibel, initiativrik och arbetar lika bra ensam som i grupp tillsammans med andra. Att ge bästa möjliga service är viktigt för dig, precis som att leverera bra kvalité i ditt arbete. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
Minst tre år av administrativt arbete.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Hanna Broström | Konsultchef | hanna.brostrom@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2020
  • Ansök senast: 12 april 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024