Administratör inom ekonomi till InfoCare Workshop i Växjö

Arbetsbeskrivning

Administratör inom ekonomi till InfoCare Workshop i Växjö

Kanske är du i början av din karriär, eller har några års erfarenhet inom administration/ ekonomi. Är du redo för en ny och spännande tjänst där dina analytiska kunskaper kommer väl till användning? Då ska du definitivt läsa vidare!

Infocare Workshop är nordens ledande servicepartner inom IT och hemelektronik. Vi utför auktoriserad service på PC, Surfplattor, TV, Monitorer, Audio/Video, Mobiltelefoner, kaffemaskiner mm. Vi på Infocare Workshop har 300 anställda och utför dagligen mer än 1500 reparationer. Som Claimadministratör inom vår ekonom-funktion ingår du i ett team om totalt sju personer. Läs gärna mer om InfoCare Workshop här: infocareworkshop.se/



Dina arbetsuppgifter

Vi söker nu en engagerad och analytisk kollega till vår ekonomifunktion. Som Claimadministratör säkerställer du att InfoCare Workshop får korrekt betalning för utförda reparationer. Du kommer löpande bevaka, kontrollera och utföra analyser över utförda reparationer och rapportering samt betalning för utförda reparationer. Vidare ser du till att fakturor ställs ut i rätt tid mot våra kunder. Du kommer vara involverad i såväl interna som externa dialoger och bidra till att få rätt betalt eller finna lösningar via rätt kompromisser med kund. Du bistår med hjälp vid implementation av nya/förändrade avtal och processer för att på ett korrekt sätt kunna följa upp reparationer.
Hos InfoCare Workshop uppmuntras du att aktivt bidra till förbättringsarbete genom föreslagna idéer samt eget arbete med föreslagna idéer.



Din profil

Rollen kräver någon form av bakgrund inom administration eller ekonomi. Det är viktigt att kunna förstå såväl systemmässiga som ekonomiska flöden samt konsekvenser av dessa. Du har förmåga att arbeta strukturerat för att löpande hålla deadlines för rapportering och fakturering. För att du ska klara av rollen krävs allmänna kunskaper inom Officepaket samt breda kunskaper inom Excel, t.ex. användning av formler, funktioner och pivottabeller. Du kommunicerar obehindrat med kunder på såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du även behärskar norska, danska eller finska.

Som person är du analytisk, initiativtagande och strukturerad samt trivs med att arbeta i en intensiv tillvaro med mycket variation. För att trivas i rollen krävs det att du har ett stort engagemang och intresse till att lära dig, och att du vill vara med och bidra till en trivsam arbetsplats.

Låter detta intressant? Tveka då inte att registrera din ansökan så snart som möjligt.



Övrig information

Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

Omfattning: heltid, 38h /vecka.

Arbetstid: Måndag-fredag, kontorstider med flex.

Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Placeringsort: Växjö

Kollektivavtal: Unionen

För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar på plats hos InfoCare Workshop i Växjö. InfoCare Workshop har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. Har du frågor så kontakta gärna Nathalie Petersson, ansvarig Rekryterare/Konsultchef Maxkompetens via e-mail:

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.



Om oss

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 september 2020
  • Ansök senast: 23 oktober 2020

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


23 oktober 2020

Ekonomiassistent 60-80%

Ekonomiassistent 60-80%

23 oktober 2020