Administratör inom fakturering, Märsta

Administratör inom fakturering, Märsta

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker en administratör inom fakturahantering till vår kund i Märsta. Har du erfarenhet av att arbeta med fakturering och i faktureringssystem?  Är du en teamplayer, driven och social? Sök idag! Vår kund med kontor i Märsta söker dig som kan starta omgående och i 4 månader.

Ansvarsområden
Du är en del i det dagliga arbetet på kontoret och ansvarar för att upprätthålla bästa tänkbara dialog med kunder samt operations. 

Dina arbetsuppgifterna kan bestå av:
- Kontroll av gällande villkor på debiteringsunderlagen
- Fakturering enligt gällande avtal och taxor
- Kontroll av leverantörsfaktura mot uppdrag och estimerade kostnader
- Korrespondens med leverantörer
- Arbete i faktureringssystem och andra system
- Interna och externa kontakter



Arbetstider
Omfattning: 100%, 40h/v, mån-fre, kontorstider
Start: Omgående och i 4 månader
Plats: Märsta

Kvalifikationer
Kvalifikationer
- Goda kunskaper i fakturering och mervärdesskatt
- Erfarenhet av  faktureringsprogram
- Erfarenhet av att ha interna och externa kontakter via telefon/email
- God generell datorvana och kunskap i Office-paketet
- Gymnasieutbildning
- Flytande svenska och engelska i både tal och skrift

Vem är du?
Vi söker dig som är driven, positiv och en teamplayer. Du har en framåtanda , är social, har en servicekänsla och förmågan att identifiera och möta kundens behov på ett positivt och professionellt sätt. Vidare är du analytisk, har ett gott siffersinne och förmåga att se samband och helheter. Du är kvalitetsmedveten, noggrann och strukturerad samt  är effektiv.  Eget ansvar och initiativ kommer naturligt för dig samt att  du ständigt vill arbeta med förbättringar.

Ansökan
Sista ansökningsdagen 2021-03-08. Ansökningar ses igenom löpande och uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdag. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2021
  • Ansök senast: 8 mars 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024