Administratör inom kommunikation

Arbetsbeskrivning

Vi på Benify brinner för att hjälpa våra kunder att attrahera, belöna och stärka förhållandet med sina medarbetare. Sedan 2004 har vi som ett snabbväxande HR-techbolag revolutionerat branschen och sättet att arbeta med förmåner och kommunikation till sina anställda. Genom vår skräddarsydda portal kan arbetsgivare världen över bland annat erbjuda bättre kommunikation med sina medarbetare, bättre förmånsutbud samt introducera nyanställda på ett mer effektivt och digitalt sätt. Hos oss får du chansen att inte bara påverka en organisations interna arbete, utan även deras medarbetares välmående och relationen till sin arbetsgivare.

Just nu söker vi på Benify en Administratör inom kommunikation till vårt Product Operations-team och för detta uppdrag söker vi nu dig som nyligen tagit studenten och är på jakt efter arbetslivserfarenhet. Har du passion för kommunikation, kundservice och IT och vill vara en del av ett företag som befinner sig på en spännande tillväxtresa? – Se hit!

Som Administratör inom kommunikation hos oss på Benify kommer du ansvara för vår kund- och slutanvändarkommunikation. Kommunikationen sker via våra kunders plattformar genom olika mail-, meddelande och välkomstutskick. Du kommer att hantera bild och text, sätta upp utskick, relevanta filter och även enklare kodning i vårt kommunikationsverktyg. I rollen så kommer du även att ansvara över vår löpande kundinkorg.

Erfarenhet:
Vi ser att du har arbetat max ett år efter avslutade gymnasiala studier och att du drivs av att ge den bästa möjliga servicen i det mest du gör. För dig är riktad och engagerande kommunikation en självklarhet och något som du vill lära dig mer av. Som person är du analytisk och datadriven och för att lyckas tror vi att du drivs av att ge strålande kundservice och öka medvetenheten och användningen av portalen.

Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund eftersom du kommer arbeta med FPS, vårt huvudsakliga kommunikationsverktyg.

Vem är du?

• Strukturerad, analytisk och teknisk inställning
• Serviceinriktad problemlösare
• Duktig i skrift
• Kreativ samtidigt som du gillar tekniska förbättringar
• Resultatinriktad
• Lagspelare
• Talar flytande svenska samt kunna kommunicera på engelska i tal och skrift

Praktisk information
Start: Omgående, så snart vi hittar vår perfekta match!
Omfattning: Heltid, 100%
Placering: Stockholm, Apelbergsgatan 33A

Låter det intressant? Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök därför redan idag med ditt CV eller LinkedIn profil!

Vi strävar alltid efter en så objektiv och opartisk rekryteringsprocess som möjligt. Efter din ansökan är ditt nästa steg att genomföra två tester: ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Mer information om detta hittar du i ditt bekräftelsemail. Notera att testerna kan hamna i din skräppost.

Har du frågor gällande rollen eller hur det är att arbeta på Benify? Vänligen kontakta linda.eliasson@benify.com (Product operations) malin.indal@benify.com (Talent Acquistion Consultant).

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Benify
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2021
  • Ansök senast: 30 juni 2021

Besöksadress

Banérgatan 16
None

Postadress

Banérgatan 16
Stockholm, 11523

Liknande jobb


Copywriter

Copywriter

16 april 2024

Driven Digital Marketing Specialist

Driven Digital Marketing Specialist

11 april 2024