Administratör inom order och ekonomi

Administratör inom order och ekonomi

Arbetsbeskrivning

Vi söker en erfaren administratör till vår kund i Mölndal.

Som Administratör kommer du att få arbeta med orderhantering och fakturering av avtals- och fältserviceorder. Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett företag där fokus ligger på både teknik och människor.

Tillsättning så snart det är möjligt!

Vår kollega kommer att gå på föräldraledighet i månadsskiftet september/oktober och vi söker nu en vikarie som kan ta över ansvaret. Du kommer att tillhöra ett team med totalt 9 skickliga administratörer som sitter utspridda på olika orter i landet. Rollen innebär ett nära samarbete med teknik- och verkstadschef, planerare, serviceingenjörer och avtalsledare. Du rapporterar till administrativ chef och utgår från vårt kontor i Mölndal.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

• Registrering av order• Orderinventariegenomgångar och prognoser• Sammanställning av faktureringsunderlag, tid och material till teknik- och verkstadschef• Hantera order både på löpande räkning och fastpris• Fakturering• Bokföringsuppdrag• Uppföljning av kundfordringar• Leverantörsfakturor

Din profil

Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi eller liknande och/eller annan erfarenhet som bedöms likvärdig. Du är en social person med eget driv och en vilja att utvecklas. Du är van att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Som person är du flexibel, har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i en roll som innebär omväxling. I rollen behöver du ha en förmåga att prioritera det löpande arbetet, samt ett sinne för ordning och reda.
Vana att arbeta med MS Office, SAP, QV, Teams m.fl. är meriterande
Om anställningenTjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos Unik Resurs med placering hos vår kund i Mölndal. Självklart har vi kollektivavtal och olika förmåner så som friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Urval sker löpande.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Rebecca Wikström och nås på 0739-73 93 65
Daniel Stålbäck och nås på 0768-99 85 77


Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 22 september 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023