Administratör inom varuflöde

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Administratör inom varuflöde till vårt team på Lantmännen Maskin i Malmö. Om du brinner för service och trivs i en supportfunktion med många kontaktytor kan du vara just den vi söker!

Det här kommer du att göra

I din roll som Administratör inom varuflöde kommer du dagligen ha löpande kontakt med leverantörer samt stötta inköpsavdelningen gällande prisuppgifter och avrop. Du kommer även att ha kundkontakt via telefon och mail där din främsta uppgift är att bistå med information om leveranser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär därmed att ansvara för att svara på inkommande samtal för order, prisfrågor och leverans för reservdelar och tillbehör, lägga kundorder på reservdelar och tillbehör i M3/Movex, samt spåra orders och ge leveransbesked.

Tillsammans med en annan kollega kommer ni ansvara för att aktivt bidra med en hög servicenivå och tillgänglighet för våra kunder såväl som internt inom organisationen.

Det här behöver du för att lyckas och trivas

Du har:

-
God datorvana och lätt för att lära nya system.

-
Tidigare erfarenhet av en serviceinriktad roll

-
Troligtvis en eftergymnasial utbildning inom exempelvis administration


Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Du är:

-
Prestigelös

-
Flexibel

-
Ansvarsfull och initiativtagande

-
Lösningsorienterad


Självklart delar du våra värderingar – Öppenhet, Helhetssyn, Handlingskraft – och vårt löfte om att ta ansvar från jord till bord.

Vad vi erbjuder dig

En spännande roll där du får möjligheten att både utvecklas och utveckla. Hos Lantmännen blir du en del av ett större sammanhang, vi är en stor global koncern som därmed kan erbjuda spännande möjligheter i hela värdekedjan - från jord till bord. Vi har också ett starkt fokus på mångfald och vill att alla ska känna sig inkluderade. Här har du möjlighet att arbeta, växa och utvecklas inom många olika områden.

Du är placerad i Malmö och rapporterar till Lagerchefen. Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat med start kring 1 juni och under ca ett år framåt.

Låter det intressant?

Vi hoppas det! Du ansöker till tjänsten online, gärna så snart som möjligt men senast den 18/4. Urval sker löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. I rekryteringsprocessen ingår både tester och intervjuer varav de första intervjuerna kommer att genomföras med videomöten. Som slutkandidat kommer det att genomföras en bakgrundskontroll via vår leverantör ToFindOut. Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Talent Acquistion Specialist Johanna Olsson på johanna.olsson@lantmannen.com.

Vi ser fram emot din ansökan!

Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Vi ägs av 20 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter 50 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar vi åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av våra mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Bonjour, Kungsörnen, GoGreen, Gooh, FINN CRISP, Korvbrödsbagarn och Hatting. Vårt företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos våra ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar vi tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lantmännen Agriculture
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2021
  • Ansök senast: 18 april 2021

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023