OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som brinner för service och kundvård? I så fall har vi tjänsten för dig!
Om företaget
Vår kund är ett bolag inom fastighetsbranschen som behöver förstärkning på sin avdelning för teknisk support och felanmälan.
Dina arbetsuppgifter
Grunden i uppdraget är att hantera alla de felanmälningar inom fastighetsskötsel och serviceteknik som görs av våra kunders kunder alltså boende och hyresgäster. Det kan för dig innebära en hantering av ca 2000 samtal i månaden! Att ta emot felanmälan och lägga upp arbetsorders är den huvudsakliga arbetsuppgiften men som medlem i gruppen Tekniksupport är det viktigt att kunna backa upp varandra.
Rollen kräver således att du är villig att hugga i där det behövs med uppdrag som affärsområdet behöver hjälp med. Tekniksupport hanterar t ex parkeringstillstånd för servicebilar, namnremsor för boenden, nyckeladministration och är på uppdrag behjälplig med massutskick till boende och revidering av portanslag etc.
Din profil
Vi söker dig som är serviceinriktad och effektiv, men också lyhörd och prestigelös. Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och är van samt trivs med att arbetet i stor utsträckning sker via telefon. Du är också van att arbeta i flera olika system samt har lätt för att lära. Telefonvana och erfarenhet från fastighetsbranshen är meriterande.
Framgångsfaktorer:
- Kommunikativ
- Kundfokuserad
- Erfarenhet från kundtjänst
- Erfarneht från fastighetsbranshen
Tjänsten är en hyrrekrytering där du kommer vara anställd hos oss på Resultat och uthyrd till vår kund under sju månader med goda möjligheter till anställning hos kunden.
START: 2015-04-07
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Stockholm City
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Fabian Berne, 073-514 22 12
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2015-03-20
Ansökan
Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Fabian Berne, 073-514 22 12.
Om oss
Resultat AB är ett ekonomikonsultbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av ekonomer. Vi är experter på ekonomer! För mer information om oss följ oss gärna på: www.facebook.com/Resultatab och Twitter: @ResultatAB
Kontaktpersoner på detta företaget
Kundansvarig Sara Lindgren
072-334 94 19
Personalansvarig Anders Hedman
070-970 17 17
Personalansvarig Daniel Yousefi
073-514 22 12
Personalansvarig Mikael Nilsson
0761842696
Personalansvarig Sara Lindgren
072-334 94 19
Personalansvarig Fabian Berne
073-5142212
Personalansvarig Anna Herskoi
072-966 20 00
Rebecca Jonas
Jenny Yip
Rebecca Jonas