Administratör med 4-5års erfarenhet

Arbetsbeskrivning

Vi söker till vår kund en administratör med ca 4-5 års erfarenhet som kommer att arbeta hos vår bankkund. Rollen är bred och vi söker dig med administrativ bakgrund, har du någon HR erfarenhet sen tidigare är detta meriterande (ingen personaladministratör som vi söker, utan en generell administratör med bred erfarenhet).

Du kommer att:

- Hantera behörighetsadministration, beställningar mm
- Administration nyanställningar
- Schemaläggning
- Godkänna närvaro/frånvaro
- Beställning av material,som headset etc.
- Dokumentation
- Enklare förbättringsinitiativ

Du är driven, social, ansvarsfull samt öppen för nya idéer. Du tar ansvar och ser till helheten såväl som detaljerna. I rollen gäller det att vara flexibel och ha vilja/förmåga att hantera många olika uppgifter samtidigt.

Uppdraget är en del av JobQuest konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid.

Kompetens/erfarenhet:

- Minst 4-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller annan likvärdig administration.
- Mycket bra svenska och engelska i tal och skrift
- Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Din ansökan:

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Om JobQuest:

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Asko Kyyränmäki

Kirsi Andersson

JobQuest

Therés Rydell

Sarah Emanuelsson

Fredrik Hagelin

Marjut Adalberth

Tobias Erhardt

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobquest Sverige AB Almnäs
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Max 26 000kr i månadslön
  • Heltid möjlighet till förlängning
  • Publicerat: 16 maj 2017

Besöksadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
None

Postadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
Almnäs, 15166

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024