Administratör med butiksansvar till ANAB

Administratör med butiksansvar till ANAB

Arbetsbeskrivning

Just nu söker en engagerad och serviceinriktad administratör med butiksansvar! Har du ett intresse för bilar och har tidigare erfarenhet av försäljning eller att arbeta i butik? Då kan detta vara en roll för dig. Sök tjänsten redan idag- vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN

ANAB är baserat i Fjugesta och är en ledande leverantör av verkstadsutrustning och bildelar för både hobby- och yrkesmässiga utövare. Med fokus på att erbjuda högkvalitativa produkter till förmånliga priser har de etablerat sig som en pålitlig aktör på marknaden. Genom att ha djupgående kunskap om den asiatiska marknaden och att importera produkter av hög kvalitet direkt från fabrikerna kan de hålla konkurrenskraftiga priser. I denna tjänst kommer du att bli en del av ett mindre team och erbjudas upplärning och stöttning från dina kollegor.

I rollen som Administratör på ANAB kommer du att hantera inkommande ordrar från hemsidan genom att skriva ut följesedel och boka transport. Du kommer också vara ansvarig för mailen och besvara frågor från kunder angående produkter och returer. I denna roll kommer du också ha ett ansvar för butiken och se till att kunder får ett bra bemötande. ANAB har många kunder som åkt långt för att besöka butiken och det är viktigt att du ger varje besökare en bra upplevelse.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot kunder i butiken
* Svara på kunder i telefon och på mail
* Skicka paket och gods
* Ta emot ordrar via hemsidan


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta i butik eller med försäljning.
- Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

Det är meriterande om du har ett intresse för bilar och bildelar.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Serviceinriktad
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs med om ANAB här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2024
  • Ansök senast: 16 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 april 2024

Butikschef Individ Prestige Nordby

Butikschef Individ Prestige Nordby

6 april 2024