Administratör med det där lilla extra

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Aeronautics, ett affärsområde inom Saab, erbjuder flygrelaterade delsystem, obemannade flygsystem, flygplansstruktur och service till försvarskunder och civil flygindustri över hela världen. Aeronautics ansvarar också för utveckling, produktion, marknadsföring, försäljning och support av Gripensystemet.



Brinner du för struktur och service? Har du ett personligt driv och förmågan att kunna lyfta blicken och göra det där lilla extra? Då kan du vara den administratör till Saab Aeronautics som vi söker.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör är din uppgift att stötta ledningsgruppen och de övriga medarbetarna inom sektionen med bland annat bokning av resor, hantering av reseräkningar, bokning av konferensrum, hantering av kontorsplatser och att se till att allt fungerar för medarbetarna. Utöver detta så kommer du att delta i ledningsgruppsmöten där du förväntas bidra i det strategiska arbetet.

Din profil

För att trivas och ha rätt förutsättningar för tjänsten som administratör är du social, framåt och noggrann. Du brinner för service och vill göra det där lilla extra. Du uppskattar att samarbeta med andra och du har ett utpräglat servicetänkande i dina arbetsuppgifter. Du utför dina arbetsuppgifter självständigt och tar initiativ för att lösa problem som uppstår. Du har förmågan att lyfta blicken och bidra med värde till det fortsatta arbetet inom ledningsgruppen.
Du har god datavana med erfarenhet av Office-paketet. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.


Ansökningsförfarande

Tjänsten är 100% med tillträde i september.

Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att söka. Logga in eller registrera ditt CV på www.skill.se alt. www.industrikompetens.se. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jennie Flodin på Skill, 013-473 81 67 alt. Jennie.flodin@skill.se




Om oss

Industrikompetens och Skill jobbar för regionens kort- och långsiktiga kompetensförsörjning. Våra kunder finns främst inom industri och IT men även på den offentliga sidan. Rekrytering, bemanning, omställning och karriärprogram ingår i vårt tjänsteutbud liksom kundunika och standardiserade undersökningar. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Broeders

Svanhild Johansson

Mattias Östman

Pehr Petersson

Lena Johansson

Annika Elfvingsson

Fredrik Larsson

Svanhild Johansson
0720 05 99 64
Elise Karlborg
0707-77 96 41
Pehr Peterson
0707-78 96 99

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Scandinavia AB Linköping
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 14 april 2015

Besöksadress

Repslagaregatan 19
582 22 Linköping

Postadress

Repslagareg. 19
Linköping, 58222

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024