Administratör med ekonomi kunskap sökes

Administratör med ekonomi kunskap sökes

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en administratör för ett uppdrag på 2 månader, med goda möjlighet att söka tillsvidare därefter hos vår kund här i Umeå. Här ges du möjligheten att verka i en bred och varierad roll, med goda utvecklingsmöjligheter inom en stark koncern.

Uppdraget är på heltid och startar omgående, vi prioriterar din tillgänglighet högt.

Våra medarbetare är vår viktigaste styrka och vi hoppas att du väljer att söka dig till oss! Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan redan idag. Varm välkommen!

Om tjänsten
I rollen som administratör stöttar du i huvudsak avdelningen med ett administrativt och ekonomiinriktat arbete i tät dialog med kollegor. Du kommer att sitta på plats i nybyggda lokaler på Västerslätt. Du kommer att vara administratör för tre avdelningar
och kommer att ha erfarna kollegor med ett stort tänk att lyckas tillsammans som stöd.

Nedan är några exempel på vad du inledningsvis kommer arbeta med:
• Bokföringsordrar
• Beställning av arbetskläder
• Sjukfrånvaro
• Posthantering och övriga administrativa uppgifter
• Fakturering
• Planering av utbildningar
• Betalplaner i projekt

Du kommer främst att arbeta i systemen: Agda, Handyman, Excel & Agresso.


Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en administration samt tidigare erfarenhet av att lära sig olika system. Det är meriterande med erfarenhet av något av de ovan nämnda systemen. Det är även meriterande med utbildning eller erfarenhet av ekonomi.

Du som person trivs med ett varierat arbete där prestigelöshet, noggrannhet och service värderas högt. Du är proaktiv och inte rädd för att ta initiativ i det dagliga arbetet. Vidare är du strukturerad och ser möjligheter och lösningar som en del i vardagen.


Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2023
  • Ansök senast: 26 januari 2023

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


Projektadministratör

Projektadministratör

17 maj 2024

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024