OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Crawford i Sverige är en del av Crawford Norden där det totala antalet anställda uppgår till ungefär 220 personer. De nordiska bolagen är i sin tur en del av CEMEA. Det svenska huvudkontoret ligger i Stockholm men bolaget har även kontor i Göteborg, Malmö och Sundsvall. Företaget grundades 1934 och är idag det största fristående skaderegleringsföretaget i Sverige med cirka 85 anställda. De anställda på Crawford har såväl internationell erfarenhet som kunskap om den lokala försäkringsmarknaden inklusive aktuell lagstiftning och branschpraxis. Kundbasen består huvudsakligen av svenska och internationella försäkringsbolag och captives.
Om tjänsten.
Det här är en varierande tjänst som passar dig som är en god administratör och är intresserad av ekonomi. Du kommer arbeta med:
- Klientmedelskonton
- Betalningar
- Bokföra in pengar
- Granska, felsöka och godkänna i programmet Adramatch
- Månadsavstämning
- Övriga administration- och receptionssysslor
Möjligheter
Det här är en tjänst för dig som gillar att ta stort ansvar och arbeta med trevliga och kompetenta kollegor. Crawford and Company Sweden är ett företag med drivna och trevliga människor där utveckling och flexibilitet står i fokus.
Krav
För att trivas med tjänsten är du en noggrann person med ett stort intresse för ordning och struktur. För att göra ett bra jobb krävs det att du är driven, flexibel och självgående samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga. Har du erfarenhet från liknande arbeten tidigare är det meriterande. Du är en positiv och glad person som arbetar på ett initiativrikt sätt. Arbetet ställer höga krav på prestigelöshet och service så stor vikt kommer att läggas vid din personlighet. Du ska behärska Officepaketet samt behärska engelska i tal och skrift.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på heltid under kontorstider med tillträde i oktober. Urval och intervjuer sker kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag hos kund och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=439
Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Marielle Linder på 08-684 252 32 alt. rekrytering@hero.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230