OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om företaget Vi söker nu en administratör med grundläggande ekonomikunskaper till vår kund som är en aktör inom teknik- och elektronikbranschen. Deras kontor är belägna i Kista. Arbetsuppgifter De primära arbetsuppgifterna innefattar att vara länken mellan HR- och finansavdelningen på Irland samt den externa redovisningsbyrån. Detta innebär en koordinerande roll i en administrativ funktion främst inom löneadministration, scanning av fakturor samt information gällande de anställdas pension. Andra arbetsuppgifter kan vara rese- och hotellbokningar, inköp av kontorsmaterial och allmän administration. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande administrativ och samordnande funktion och det är helt klart meriterande om du har grundläggande ekonomiska kunskaper. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper engelska i både i tal och skrift då det är koncernspråket. Vidare är allmänt goda datakunskaper en förutsättning. Som person är du positiv och glad samt är drivande och initiativtagande. Tempot är stundtals högt och du bör vara stresstålig för att trivas i den här tjänsten. Rollen innebär en samordnande funktion och kräver därför att du har framförhållning och har ett proaktivt arbetssätt. Tjänsten är en heltidstjänst med flexibla kontorstider som är start omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Pernilla Brolin
070-663 99 26