Administratör med ekonomisk inriktning

Administratör med ekonomisk inriktning

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet som administratör med ekonomisk inriktning då har vi nästa jobb för dig.


Som administratör för ett välkänt bolag inom byggbranschen kommer du att ansvara för diverse administrativa uppgifter som exempelvis beställa kontorsmaterial, beställa frukost och ansvara för att duka fram varje morgon, ha kontakt med leverantörer och fastighetsskötare, ta emot bud och paket, ordna sommar och julfester samt hantera behörigheter i system. Utöver detta kommer du fakturera, hantera underlag, assistera vid månads och årsbokslut, viss bokföring samt tidrapporteringshantering. 


Här har du möjlighet att komma in i ett gäng på ca 10 personer med olika roller. Du kommer arbeta självständigt i din roll och uppleva en varierad vardag där en otrolig bredd på arbetsuppgifter förekommer. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Beställa kontorsmaterial 
Ansvara för beställning av frukost samt för att duka fram varje morgon. 
Ha kontakt med leverantörer och fastighetsskötare 
Hantera post 
Ta emot bud 
Ordna sommar och julfester 
Fakturering 
Bokföring 
Månadsbokslut (endast assistera) 
Hantera tidrapporter i tidrapporteringssystem 
Registrera och hantera utbildningar i internt system 
Skapa behörigheter 




Arbetstider
Detta är ett konsultuppdrag på 1 år via randstad med start vecka 27. Uppdraget kan bli längre än ett år också. Det är kontorstider måndag-fredag, heltid. Vi erbjuder en visstidsanställning på till att börja med på 1 år. Inledningsvis erbjuds du en gedigen introduktion.  



Kvalifikationer
Vi tror att du som söker har några års relevant arbetslivserfarenhet från liknande roll. Du gillar variation och en mängd olika arbetsuppgifter att sätta sig in i. Vi tror att du är van att arbeta självständigt och inte räds av att ta initiativ till att vara kreativ och komma med idéer. Vi tror att du har god datavana och har lätt för att sätta dig in i nya system. Du talar och skriver svenska obehindrat.  



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2020-06-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Anna Dahl, Consultant Manager, anna.dahl@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juni 2020
  • Ansök senast: 21 juni 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administrativ assistent projektstöd

Administrativ assistent projektstöd

15 maj 2024

15 maj 2024

15 maj 2024

Administratör

Administratör

15 maj 2024