Administratör med ekonomivana sökes

Arbetsbeskrivning

Som Administratör hos Sun Salat ingår du i avdelningen affärsstöd vilket innebär att du kommer att arbeta med och för alla på kontoret.


Du kommer att ha ansvaret för kontoret, dagliga order, fakturering, post/budhantering och telefoni. Du blir spindeln i nätet och ser till att allt flyter smidigt på kontoret.


Du arbetar brett på företaget med administration samt ekonomi. Dina arbetsuppgifter kan variera från att boka mötesrum, förbereda ärenden, ta fram information ur databaser, och sammanställa material och delta i utredningar. Andra arbetsuppgifter kan vara administration kring fakturor, inköp, kund-, konferens-, och resebokningar samt att beställa frukost, fika och drycker.


Du har en bred roll med många olika arbetsuppgifter därför är det viktigt att du är flexibel och samtidigt strukturerad.


Din profil


Skallkrav:
Gymnasial utbildning i ekonomi alternativt tidigare erfarenhet av Administratörs roll
Kunna arbeta obehindrat i Word och Excel
Fordel om du kan arbeta i Navision
Svenska och Engelska på god nivå i tal och skrift
Körkort B

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SUNSALAT AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2020
  • Ansök senast: 11 juni 2020

Postadress

Nygatan 32
Helsingborg, 25228

Liknande jobb


23 april 2024

kontor - ekonomi/logistik

kontor - ekonomi/logistik

22 april 2024

Ekonomi ansvarig

20 april 2024