Administratör med erfarenhet av fakturahantering

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I din roll som administratör kommer du avlasta distriktscheferna med att bearbeta och genomföra fakturering för mindre reparationer. Du kommer även sköta genomgång av material, priser, flytta debiteringar etc. för att motsvara kundens avtal innan fakturan skickas till kund. Du behandlar även fakturareklamationer och du har regelbundna avstämningar med tekniker och distriktscheferna. Vidare kommer du arbeta med rutin och processförbättringar av det dagliga arbetet.

Om företaget
Vår kund sitter i trevliga lokaler, ca 10 min från Stockholm City. Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har några års erfarenhet av fakturahantering och gärna från en support/servicefunktion. Du är en god administratör som tycker om att ge service i världsklass till din omgivning. Vidare ser vi gärna att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Meriterande med kunskaper i SAP eller annat CRM-system, men inget krav.

Personliga egenskaper: Som person är du servicemedveten, lösningsfokuserad, noggrann och du har en naturlig fallenhet för siffror.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Ryholt

Malin Ryholt
08-445 43 44
Malin Ryholt
076-875 11 46
Malin Ryholt
076 875 11 46
Malin Ryholt
08 445 43 44
Pernilla Blennow

Malin Ryholt
0768751146
Malin Ryholt
084454344
Emily Higgins
073 365 68 32
Margareta Meek

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 16 augusti 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

2 maj 2024

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

2 maj 2024