Administratör med erfarenhet av Kontek

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Vi söker en administratör/löneadministratör med erfarenhet av Kontek för uthyrning till en av våra kunder.



Formell kompetens
Vi ser gärna att du har goda kunskaper i engelska samt i Excel. För att passa hos oss bör du vara flexibel, självgående, strukturerad och ha nytänk.

Din bakgrund
Du har jobbat som löneadministratör. En merit är om du har erfarenhet av projektarbete.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Deltid/Vetlanda

Tillträdesdag
Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden går ut så sök redan idag!

Information
Urval och intervjuer sker löpande.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post utan du söker tjänsten via vår hemsida www.lernia.se.

Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 24 januari 2014

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


16 maj 2024