Administratör med ett intresse för finansbranschen!

Administratör med ett intresse för finansbranschen!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en administrerande roll där du får ta egna initiativ och använda din noggranna förmåga? Här får du en unik chans att samla på dig meriterande erfarenheter inom administration på ett globalt företag som verkar inom finansbranschen. Uppdraget löper på i tre månader initialt med start omgående så passa på att skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för kunds räkning en administratör under tre månader initialt. Vår kund verkar inom finansbranschen och arbetar B2B både med lokala och internationella kunder och motparter. Du kommer att få arbeta på ett kontor beläget i centrala Stockholm.

I rollen kommer du att få arbeta med administrativa uppgifter och ansvara för kommunikation både internt och externt med kundens motparter.

Du erbjuds


* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
* Sköta administration kring kontoöppningar.


* Informera om förändringar som kommer att ske på existerande konton.
* Ansvara för kommunikationen i relation till ovan både internt och externt.


VI SÖKER DIG SOM
* Har en akademisk utbildning, gärna inom ekonomi eller juridik.


* Har obehindrade kunskaper i svenska såväl som engelska då det används i den dagliga kommunikationen.


Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och har ett intresse för finansbranchen.

I denna rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du som söker denna tjänst är självgående och det faller sig naturligt för dig att lösa problem. Vidare är du kommunikativ och van vid att arbeta noggrant och strukturerat. Slutligen är du även som person driven och ansvarstagande. Vi ser att du har ett intresse inom finans och vill få möjligheten att komma in i en spännanade bransch och lära dig mer.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, initialt 3 månader
* Placering: Centrala Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2020
  • Ansök senast: 2 november 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


VA assistent

22 oktober 2020