Administratör med goda ekonomikunskaper

Administratör med goda ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Är du Administratör med goda ekonomikunskaper och brinner för service?

Brinner du för att ge support och hjälpa kunder? Vill du ha en omväxlande tjänst med flera olika ansvarsområden? Vill du dessutom ha roligt på jobbet? Då är det dig vi på InfoTrader i Karlskrona söker!

Om tjänsten
I rollen som administratör hos InfoTrader blir du en del av ett härligt gäng i en familjär miljö där både utveckling, innovation och kunden står i fokus. Här erbjuds du en varierande och betydelsefull tjänst där du kommer arbeta med inkommande support via telefon och e-post, för att lösa kundernas olika frågor. Det kan vara såväl tekniska som rena innehållsfrågor gällande den information vi säljer. Du kommer dessutom att vara den som ansvarar för vår ekonomihantering vilket omfattar bokföring och lönehantering samt skatt och momsdeklarationer, kundfakturor, leverantörsfakturor och månadsbokslut. Även andra administrativa arbetsuppgifter förekommer.

Vem är du?
Vi söker dig som delar InfoTraders passion för utveckling, kundnytta och att ha roligt på jobbet! Du behöver ha en genuin servicekänsla och vara duktig på bemötande. Du behöver ha grundläggande ekonomikunskaper inom bokföring, fakturering, löner och vara en duktig administratör. Har du också kunskap, erfarenheter och/eller stort intresse för tekniska lösningar och system är det meriterande.
För att nå framgång i rollen tror vi att du är en driven, positiv och öppen person som har god arbetsmoral och kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du är nyfiken, lösningsorienterad och har lätt för att skapa goda relationer samt att kommunicera rakt och tydligt. Noggrannhet, god struktur samt kundfokus är viktigt och tjänsten kräver att du självständigt kan planera och organisera ditt arbete.

Viktigt för tjänsten är:
• Grundläggande ekonomikunskaper
• Erfarenhet av kundsupport B2B
• God systemvana
• God kunskap i Microsoft Office
• Erfarenhet av ekonomisystem gärna Fortnox
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Tjänsten är tillsvidare på heltid med start efter överenskommelse.

Om InfoTrader
InfoTrader är ett kunskapsföretag med bred kompetens inom områden som fastighets-, företags-, kart-, fordons- och personinformation.
InfoTrader levererar grundinformation som ger företag möjlighet att digitalisera och ha uppdaterad information. Våra kunder finns inom en mängd olika branscher som exempelvis energi, logistik, bank och finans. Våra tjänster finns det behov av oavsett konjunkturläge vilket gör oss till ett tryggt företag där man gärna stannar länge. InfoTrader startade år 2000 och har haft en stabil tillväxt sedan dess.

Läs med om Infotrader på www.infotrader.se

Infotrader erbjuder bland annat:
• Trevliga lokaler centralt i Karlskrona inklusive goda parkeringsmöjligheter.
• Möjlighet till visst distansarbete
• Goda möjligheter till utveckling/utbildning
• Friskvårdbidrag
• Frukost

Kontaktuppgifter
Detta är en rekrytering som utförs av Adecco.
Sista ansökningsdag är 2023-04-05 och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult.
Carina Falck carina.falck@adecco.se eller 0736-84 72 45

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2023
  • Ansök senast: 5 april 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010