OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Makalös AB är ett telemarketingföretag som har verkat framgångsikt sedan 1998. Ord som omväxling, flexibilitet och resultat har en stor betydelse hos oss. Med placering i Stockholm söker vi en administratör med goda kunskaper i Hogia lön, ett krav. Antalet anställda i hela bolaget uppgår till ca 200 personer. Tjänsten innebär att självständigt arbeta löpande med lönehanteringen, orderhantering, statistik och daglig rapportering till våra uppdragsgivare. Dina arbetsuppgifter blir att registrera rörliga lönedata, löneberedning i Hogia Lön, rättning och justering av felaktiga löner, kontroll och rapportering till ekonomiansvarig. Behandla våra säljares ordrar och leverera till uppdragsgivarna, statistik, kontrollfunktion, rapportering intern och extern samt inköp av kontorsmaterial mm. Kvalifikationer Vi söker Dig som har minst 1 års erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter. Du skall ha dokumenterade kunskaper i Hogia Lön samt god vana i Officepaketet, främst excell. Du arbetar självständigt och har ett stort ansvarskännande. Du är van att organisera, prioritera och självklart har du ett gott siffersinne. Vi räknar med att du kan lösa uppgifterna ovan "från start" med instruktioner och viss överlämning. Vi sitter i nyrenoverade lokaler i Marieberg på Kungsholmen med utsikt över Mälaren. Bra kommunikationer. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Camilla Teigen
054215812
054-215812
Daniel Gålbom
054215810
054-215810
Personalansvarig Marie Rosell
054215812
054-215812
Personalchef Camilla Teigen
054215812
054-215812