OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Posten Logistik erbjuder konkurrenskraftiga och attraktiva logistiklösningar samt paket-, pall och expresstjänster. Vi löser företags logistiska utmaningar och ser till att de får sina produkter distribuerade snabbt och effektivt. Vi finns i hela Norden och har samarbetspartners i hela världen. Posten Logistik AB är ett helägt dotterbolag till Posten AB. Bolaget har cirka 6 000 medarbetare. Besök oss gärna på www.posten.se/logistik. Tredjepartslogistik, TPL, levererar kundanpassade logistiklösningar som effektiviserar kundens varuflöden och därmed stärker och utvecklar kundens värdekedja. Vår lagerverksamhet finns i Norrköping, Göteborg och Malmö. Nu behöver vi två nya medarbetare inom kundtjänst/administration till vår expanderande verksamhet i Norrköping. Mångfald är en naturlig del av Postens verksamhet. Vi välkomnar dig som liksom vi ser på olikheter som en styrka och en förutsättning för konkurrenskraft och tillväxt. Arbetsuppgifter: - Du kommer att vara kontaktperson inom operativa frågor för den dagliga driften av TPL kunder - Du uppdaterar och underhåller våra kund-, leverantörs- och produktregister - Fungera som kontaktperson för nuvarande och framtida TPL kunder vad gäller den dagliga och operativa driften - Ansvarar för framtagande och leverans av statistik enligt nuvarande och framtida avtal med kunder och leverantörer Vi söker dig som - Har en hög grad av servicekänsla med kunden i fokus - Är ansvarstagande - Har initiativförmåga - Är noggrann - Har god samarbetsförmåga - Kan hantera stress - Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift - Har goda kunskaper i Microsoft Office, främst Excel
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Nilsson
010-4366284