Administratör med PLM-vana

Administratör med PLM-vana

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en administrativ roll på ett globalt och innovativt företag? Då har du träffat mitt i prick! För kunds räkning söker vi nu en administratör med PLM-vana. Vi arbetar löpande med urval, så skicka in din ansökan redan idag. 
Om tjänsten 
Som administratör kommer du ansvara för olika administrativa uppgifter, dedikerat till det centrala PLM-programmet. Du administrerar dels teamet för Change Management, dels PMO-teamet, med huvudmålet att säkerhetsställa ett effektivt och strukturerat samarbete teamen sinsemellan. 

Arbetsuppgifter 
Övervaka kvalitetssäkring och följa upp leveranser med olika team. 
Upprätthålla strukturen och effektiviteten i Teams-kanaler och dokumenthantering. 
Diva den interna kommunikationskanalen för PLM-teamet i samråd med kommunikationschefen. 
Stödja Change-teamet i administrativa uppgifter, både centralt och lokalt vid behov. 
Allmänna administrativa uppgifter som att organisera och schemalägga möten och evenemang, anteckna mötesprotokoll, förbereda dokument och powerpoints för båda teamen. 


​​Vi söker dig som   
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då båda språken kommer att används i det dagliga arbetet. 
Har erfarenhet av komplexa administrativa uppgifter, gärna inom stora internationella organisationer. 
Har förmågan att integrera effektivt och proaktivt i en problemlösande miljö. 
Har goda kunskaper i Microsoft PowerPoint och Excell. 


Det är meriterande om du har 
Tidigare erfarenhet från en administrativ roll. 
Tidigare erfarenhet av förändringsledning.
Minst 1 års arbetslivserfarenhet. 
En kandidatexamen inom företagsledning, företagsekonomi, kommunikation eller likande.

Som person är du  Problemlösande
Strukturerad 
En lagspelare 

 
Uppdragstyp: Konsultuppdrag
Uppdragslängd: 1 år från start
Startdatum:  2023-09-01 eller enligt överenskommelse. 

Vad erbjuder vi dig...
Denna tjänst innebär att du blir anställd av OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som anställd hos oss kan du få prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer och du kommer ha en regelbunden kontakt med din konsultchef.Din ansökan 
Sista ansökningsdag är den 20e augusti men vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta antingen Eric Alvérus på telefonnummer 073 424 85 69 alt. eric.alverus@onepartnergroup.se eller Emilia Carlsson på telefonnummer 073 424 85 69 alt. emilia.carlsson@onepartnergroup.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Jönköping AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2023
  • Ansök senast: 20 augusti 2023

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023