Administratör med säljande personlighet!

Arbetsbeskrivning

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Vi söker nu för kunds räkning en administratör som trivs med kundkontakter! Vår kund verkar inom en internationell marknad och har sin kundkrets till största del i USA, Europa men även Asien. Arbetet innebär att via telefon och mail sälja företagets produkt till såväl befintliga kunder, men även viss nykundsbearbetning i form av att kontakta företag och organisationer som visat intresse för produkten i olika sammanhang. Kundkretsen består uteslutande av företag, myndigheter och organisationer. Förutom att ha mycket kundkontakt i form av försäljning innebär rollen mycket administrativa arbetsuppgifter i form av registrering, dokumentation etc. Dokumentation sker i ett CRM- system. Vi söker dig som är en god administratör som är utåtriktad och trivs med att arbeta med telefon och dator som verktyg. Har du viss ekonomierfarenhet ser vi det som önskvärt. Du har tidigare arbetat med såväl administration som kundservice och är van att ta ansvar för ett professionellt kundbemötande per telefon och mail. Du ser en utmaning i att ligga steget före och tar egna initiativ då det gäller att eftersöka information hos företagets kunder. Du är orädd, driven och framåt. Du har förmågan att se saker och tar själv egna initiativ. Vidare är du noggrann, strukturerad och har en mycket god datavana. Har du erfarenhet av arbete i något CRM system ser vi det som meriterande. Då företaget nästan uteslutande har en internationell kundkrets sker det mesta av arbetet på engelska. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska språket, både i tal och i skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet! Tjänsten är på heltid och start runt årsskiftet dec/jan. Uppdragslängd är cirka 6 månader, med goda möjligheter till förlängning alternativt fast anställning för rätt person. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan via www.proffice.se snarast, vi kommer att genomföra löpande urval och intervjuer varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

Liknande jobb


3 juni 2024

Tjäna 50 000 SEK/M

Tjäna 50 000 SEK/M

3 juni 2024

Tjäna 50 000 SEK/M

Tjäna 50 000 SEK/M

3 juni 2024

3 juni 2024