Administratör med social kompetens

Arbetsbeskrivning

Administratör! Agenta rekrytering är ett rekryteringsbolag som inriktar sig på att rekrytera säljpersonal.Vi kommer under hösten att utöka vår verksamhet och behöver en administratör som hjälper till med organisationen. Du kommer att fungera som spindeln i nätet och vara ett stöd till såväl rekryterare och säljchef.Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta lönehantering, reception, försäljnings-rapportering, rekrytering av säljare (annonsering, intervjuer) m.m.I jobbet ingår även att ta emot kunder.Vi lägger därför stor vikt i att du har en god social kompetens. Som person ser vi gärna att du är engagerad, har hög energi och är bra på att planera och organisera.Eftersom att vår personalstyrka består av människor mellan 20-25 år, ser vi gärna att du passar in i en ung arbetsgrupp.Kompetenskrav på dig som söker: Förstå och tala svenska flytande.Grundläggande kunskaper i Office.Tidigare erfarenhet av säljarbete och-/eller administrationsarbete är meriterande men inte ett krav.Märk din ansökan (gärna med bifogat foto) ?Administratör? Välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Niklas Wennerberg
0735 300 700

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AGENTA REKRYTERING AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 oktober 2010
  • Ansök senast: 17 november 2010

Besöksadress

FABRIKSGATAN 7
GÖTEBORG

Postadress

FABRIKSGATAN 7
GÖTEBORG, 41250

Liknande jobb

Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010