Administratör och support

Administratör och support

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
 Vi söker nu medarbetare till ett uppdrag som består av både administration och support till företagets kunder. Företaget är ett mindre bolag med högt i tak och härligt gäng anställda som jobbar tillsammans för att klara de dagliga målen. Som administratör ska du trivas med att det finns mycket att hugga tag i då bolaget just nu växer, samtidigt som du vet hur man prioriterar och jobbar på ett smart sätt snarare än mycket. Har du dessutom erfarenhet eller förståelse för enklare ekonomi som leverantörs- och kundreskontra, fakturering etcetera så kan detta uppdrag vara något för dig. Gillar du att träna så finns det ett litet gym som får användas av alla anställda,

Start: Omgående till Augusti
Omfattning: Heltid måndag till fredag
Arbetsgivare: Randstad AB
Plats: Täby

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-04-10. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lisa Löfdahl, lisa.lofdahl@randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansvarsområden
Detta är en administrativ roll som kräver många bollar i luften och en vana för att jobba i många system samtidigt för att effektivt och på bästa sätt kunna lösa kundens problem. 


Rollen kan innebära bland annat att du:
Har kontakt med kunder via mejl och telefon
Hanterar diverse administrativa uppgifter
Tillsammans med kollegor arbeta för att lära och utveckla ert arbetssätt
Ge vägledning samt information kring varumärket och produkterna/tjänsterna
Sköta reklammationer 
Teknisk support 




Kvalifikationer
 Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom administration eller support.  Du är strukturerad, noggrann och har mycket god förmåga att se till att ärendehanteringen fungerar på ett effektivt sätt. Du behöver även vara prestigelös och tycka om att ge människor runt omkring dig god service. Att kunna arbeta med parallella administrativa uppgifter bör heller inte vara något problem för dig.

För att trivas i denna roll behöver du:
Du är van att kommunicera via mejl och telefon. 
Administrera under tiden du hanterar eventuella samtal
Hög serviceanda.
Förmåga att arbeta självständigt och i grupp på ett målinriktat och resultatinriktat sätt.
Du uttrycker dig väl på svenska och engelska,  i såväl tal som skrift.
Kommunikativ och en förmåga att hantera olika människor
van att jobba med mycket ordrar in och att kunna prioritera samt hantera att det finns mycket att ta tag i

Meriterande om du har:
erfarenhet inom enklare ekonomi som kundreskontra och leverantörsreskontra
erfarenhet av fakturering och kreditering
arbetat i system som Hogia eller Mobility 46

 

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2023
  • Ansök senast: 10 april 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

16 april 2024

Planning coordinator till Saab!

Planning coordinator till Saab!

15 april 2024