OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu administratör till ett fastighetsbolag i Stockholm. Arbetsuppgifter: Hantera utlåning av nycklar och kort. Beställning av kontorsmaterial m.m. Boka konferenser, luncher, utbildningar m.m. Organisera olika tillställningar. Stödja fastighetsförvaltare med statistik m.m. Lättare engelska översättningar. Föra protokoll vid vissa möten. Uppdatering av kunddatabas. Hålla allmän ordning och reda på kontoret. Kvalifikationer: Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha jobbat som administratör eller liknande arbete tidigare. Personliga egenskaper: Du är en driftig person, självgående, engagerad och social.