Administratör på 50% till kund i Örebro

Arbetsbeskrivning

Vi söker omgående en administratör på 50% till en av våra kunder i Örebro.\r\nDu kommer jobba 7.30-12.00 måndag till fredag (obs. försa två veckorna kommer vara heldagar 8-17 för upplärning).\r\nDu kommer vara anställd hos oss OnePartnerGroup och uthyrd på uppdrag hos vår kund, tillträde snarast möjligt enligt överenskommelse med aktuell kandidat. Uppdraget kommer pågå minst 6 månader med goda möjligheter till förlängning till september 2021.\r\n\r\nOBS: Kort ansökningstid så se till att skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande!\r\n\r\nBeskrivning:\r\nDina arbetsuppgifter kommer inefatta bland annat registrering och administration i företagets affärssystem, du kommer kontakta kunder för påminnelser och vara behjälplig till övriga administratörer på företaget med diverse arbetsuppgifter. Som administratör har du rollen som spindeln-i-nätet. Du organiserar, koordinerar och tar hand om de uppgifter som måste göras. Det kan handla om att förbereda, avlasta och strukturera upp andras arbetsuppgifter. För att trivas i denna roll tror vi att du är strukturerad, flexibel, stresstålig och har förmågan att hålla många bollar i luften. \r\n\r\nKvalifikationer: Du som söker har gymnasieutbildning.
Du har erfarenhet av liknande arbete inom administration
Goda datakunskaper och lätt för att sätta dig in i system.
Goda kunskaper i Svenska både i tal och skrift.
\r\nPersonliga egenskaper:\r\nVi söker dig med god administrativ förmåga och som har erfarenhet av att arbeta i en affärsdriven verksamhet med kunden i centrum. Som person är du lösningsorienterad och företagsam, du tar dig an problem och försöker hitta lösningar. Du är serviceinriktad och det är viktigt att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga, samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt och ta stort eget ansvar.\r\n\r\n\r\nAnställningsform:\r\nVisstidsanställning minst 6 månader\r\n\r\nSysselsättningsgrad:\r\nHeltid\r\n\r\nArbetstid och lön:\r\nDagtid mån-fre /Fast lön\r\n\r\nÖvrig information:\r\nTjänsten skall tillsättas snarast möjligt, urval och intervjuer sker löpande så se till att skicka in din ansökan redan idag!\r\n\r\nOm oss\r\nOnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.\r\nwww.onepartnergroup.se\r\n

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2020
  • Ansök senast: 29 oktober 2020

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024

ADMINISTRATÖR

ADMINISTRATÖR

22 april 2024

19 april 2024